Current goals

Career change - professional specialisation

Orientation: healthcare advisor, healthy living
- creative writer and copywriter
- event organiser
- marketing consultant

Event organiser

(Please note that I did not follow a chronological order when desribing below mentioned projects. They are milestones of my own carreer and I was more about to emphasise their importance in my life due a very subjective point of view)


Hamburger Containerboard International Sales Conference - November 2013, Inárcs, Hungary
marketing assistant position

A Prinzhorn Csoport hullámalappapír divíziójának éves értékesítési konferenciájára hagyományosan az egész világról ellátogatnak papíripari szakembereink, a divízió ügynökei, értékesítői és a kereskedő vállalatok képviselői. Ennek a rendezvénynek négyévente Magyarország adhat otthont, ám ezúttal a rendezvény soha nem látott sikert aratott.

A háromnapos konferencia helyszínéül az Inárcsi Bodrogi Kúriát választottuk, amely vidéki vadászkastély jellegével, jó megközelíthetőségével és kiváló technikai felszereltségével magában hordozta a fenntarthatóság, a tradíció és a modernitás üzenetét, amelyek egyúttal a válallat legfontosabb értékei.
Az egésznapos előadásokat és workshopokat követően elsőként egy reneszánsz borvacsora keretében kapcsolódhattak ki partnereink, ahol az Unicum Laude Énekeggyüttes reneszánsz és könnyűzenei a'capella műsorát élvezhették válogatott borok és reneszánsz fogádok társaságában, egyedi ajándékként pedig a résztvevők Unicum Laude karácsonyi albumot és egy kisüveg Unicumot is kaptak.
A konferencia záróvacsoráján az értékesítési osztály valamennyi, többnyire csak telefon- és drótvégről ismert munkatársával találkozhattak partnereink a Hamburge rHungárai Kft. által megalapítása óta támogatott "Az Év Természetfotói" pályázathoz kapcsolódó kiállításnak helyet adó Magyar Természettudományi Múzeum kupolacsarnokában. Ez a helyszín annál is inkább izgalmas lehetett, mert a pályázat anyagának felhasználásával készült minden évben a partnerek által jól ismert falinaptár. Ezúttal a mintegy 100 képet és az azokból már elkészült 2014-es naptárakat egyszerre tekinthették meg.
Az este gasztronómiai "Kelet és Nyugat határán" témájának jegyében tálalt hagyományos balkáni ínyencségeket a Talamba Ütőegyüttes interaktív dobshow-ja koronázta meg, amelynek végén már nem csupán az együttes, a divízió vezetése és partnereink is a színpadon mulattak.
>> kapcsolódó kiadványok
 

Dension CeBIT stad - Hannover, 2011. március
marketing munkatárs pozíció

A Hannoverben évről-évre megrendezett CeBIT kiállításról azt hiszem, nyugodt szívvel elmondható, hogy az európai szórakoztató elektronikai kiállítások fellegvára. Ezen a kiállításon ugyanazzal a standdal szerettünk volna megjelenni, ám a stand elakadt az amerikai vámon, és a hannoveri kiállítás előtt 4 héttel derült ki, hogy egy új standra van szükség.
Mivel a Dension termékei meglehetősen különlegesek, és leginkább működtetésükön, használatukon keresztül érthetők meg, a szokásos "konzerv" standok nem lehettek alkalmasak demopultjaink és demofalaink helyettesítésére. A feladat tehát adódott: egy hónap alatt új standot kellet tervezni, le kellett gyártatni és be kellet szerezni annak keigészítő elemeit, dekorációját.
A standkoncepciót a Dension Car Dock for iPhone (a Dension első Plug&Play megoldása) szlogenjére építettem: Dock'n'Drive.
A teljes kiállítás projekt menedzsereként feladatom a standfoglalástól, a szervezőkkel való kapcsolattartáson és grafikai tervezésen keresztül egészen a standépítésig tartott, amelyben tapasztalatszerzés-képpen személyesen is részt vettem logisztikai problémák megoldásával éppúgy, mint csavarhúzással és padlóburkolással. Fantasztikus élmény volt! Igazi csapatmunka!
Be kell vallanom, hogy a kiállításhoz kapcsolódó kiadványok nyomdai előkészítése és legyártatása apró feladattá törpült a szervezéshez képest.

A Dock'n'Drive Bar rendkívül figyelemfelkeltő stand lett a maga letisztultságában, és megjelenésével óriási sikert aratott mind a sajtó, mind a látogatók körében. De a stand sikere nem tekinthető egyéni sikernek, nem csupán saját erőfeszítésem eredménye, hanem a teljes építő-segítő csapat érdeme.
Az új stand kialakítása jelentős többletköltséget jelentett a cég számára, de a berendezés mobilitásából fakadóan annak felhasználási területei igen rugalmasnak bizonyultak, így ez a többletköltség végül meg is térült: a koncepciót és az egyes elemeket a WTCC futamok (Michelisz sátor), valamint számos további kisebb kiállítás során (pl. Amicom, CPE) újra fel tudtuk állítani, változatlan sikerrel.

 

Ökoindustria Kiállítás és Nagydíj - Budapest, 2013. november
marketing asszisztens pozíció

A Hamburger Hungária Kft. - ezzel együtt a Prinzhorn Csoport - környezetvédelmi szerepe Magyarországon kiemelkedő, hiszen a begyűjtött hulladékpapírnak 98%-át a dunaújvárosi papírgyár dolgozza fel - ahogy mondani szoktuk, a papírgyár kétheti alapanyagával le lehetne takarni egész Budapestet! Értelemszerűen egy, az Ökoindustri kiállításhoz hasonló jelentőségű környezetvédlemi fórumon a cégcsoport magyarországi tagvállalatainak megjelenése elengedhetetlen.
A 3 tagvállalat munkatársaiból összeverbuválódott marketing csapat 2013-ban nem csupán közös standot állított, de egy környezetvédelmi innovációs nagydíjat is megpályázott, és el is nyerte azt. A projekt során annak összefogása, előkészítése, tervezése és szervezése, a beszállítók kiválasztása és a pályázat tartalmi összeállítása, és annak megírásában való közreműködés volt a feladatom, és úgy vélem, a siker önmagáért beszél.
>> kapcsolódó kiadványok


 
Dension CES stand - Las Vegas, 2011. január
marketing munkatárs pozíció
Alighogy beestem a Dension ajtaján, mint újdonsült marketing munkatárs, máris a világ legnagyobb szórakoztató elektronikai kiállításán való megjelenésünk szervezési munkálatainak a közepében találtam magam.
Elsődleges feladatom a meglévő standkoncepció dekorálható felületeinek a megtervezése és legyártatása volt, valamint a promóciós anyagok, szórólapok, termékkártyák, prospektusok nyomdai előkészítése. Tehát elsősorban kiadványszerkesztőként és a stand designereként működtem közre a kiállítás megszervezésében.
A kiállításon mutatta be a Dension először új termékét, a 'Car Dock for iPhone'-t az amerikai közönségnek. Ehhez kapcsolódóan májusban egy termékismertető is megjelent az iLounge oldalán.
Ehhez hasonló munkát korábban soha nem végeztem, ezért első pillanatban óriási falatnak tűnt ez a projekt, különös tekintettel arra, hogy itt nem a Syma csarnokról, hanem világpiacról volt szó. Büszkeséggel tölt el, hogy egy névtelen, magyar, viszonylag kezdő kiadványszerkesztőként ilyen kihívásokkal találtam szemben magam, és megálltam a helyemet. Távol álljon tőlem, hogy a Syma csarnok projektekről lekicsinylőan nyilatkozzak, egyszerűen csak jó érzés volt...


Dension Disztribútor Konferencia - Monza, 2011. május
marketing munkatárs pozíció

A Dension 2011 évi disztribútor konferenciáján szervezési feladatom kevés volt, helyette a prezentációk elkészítésében, nyelvi és esztétikai ellenőrzésében,  valamint a welcome package összeállításában működtem közre.
A konferencia során kiemelt jelentőséget kapott új online CRM rendszerünk, amelynek bemutatása az én feladatom volt.
A workshop során két marketing workshopot vezettem le, amely workshopok végül rendkívül tanulságosnak és szórakoztatónak bizonyultak.


Forbo - Toptrade Kerti Mulatság - A talpalávalót szolgáltatja a Flotex, 2010. március
értékesítési és marketing asszisztens pozíció

A Forbo Flooring Systems új szőnyegkollekcióját bemutató nagyszabású rendezvény szervezésében, a termék magyarországi disztribútorával szoros együttműködésben, projekt menedzserként vettem részt a Forbo oldaláról.
A rendezvény célja a kollekció bemutatásán túl a korábbi Bonar Floors felvásárlásának tudatosítása és a már ismert márkanevek összekapcsolása volt.
Mintegy 400 meghívott magyar építész és tervező közül a sikeres kommunikációnak köszönhetően 100 vendég igazolt vissza, és tekintette meg prezentációinkat, majd élvezte a tombolával egybekötött vacsorát.
Visszajelzések alapján az év egyik legsikeresebb, legszórakoztatóbb rendezvénye volt az építészek számára.


Forbo Gyárlátogatás, 2008. június
értékesítési és marketing asszisztens pozíció
A Forbo Flooring Systems kiemelt figyelmet fordított arra, hogy a regionális vagy országos szinten legjelentősebb építési projektek tervezőinek és beszállítóinak a munkáját valamilyen módon honorálja. Ennek tradícionális módja a Forbo gyárlátogatás, amelyet a minden szempontból tekintélyes üzem megtekintésén túl amszterdami és rotterdami városnézéssel, a helyi, a legkevésbé sem elhanyagolható holland dizájn és építészet látnivalóinak bemutatásával egészítenek ki.
2008-ban, tehát az építőipart sújtó válság előtti még virágzó, utolsó évben, 17 építészt és disztribútort volt alkalmam háziasszonyként elkísérni erre az útra, és nagy örömömre szolgált közelebbi kapcsolatba kerülni már a pályám elején vásárlóinkkal és képviselőinkkel.
A szervezési munkákban ekkor még csak az utazás megszervezése és a kommunikáció volt az én feladatom, valamint a helyszíni tolmácsolás és az utasok kísérete.


Zempléni Fesztivál, 2008. augusztus
rendezvényszervező, menedzser asszisztens pozíció
  • Részt vettem a Fesztivál programjainak szervezésében és lebonyolításában
  • A korábban, szakmai gyakornokként általam tervezett weboldalt újragondolva egy új, logikusabb struktúrájú oldal készítésének projekt menedzsere voltam, majd adminisztrátorként a webtartalom szerkesztésével is én foglalkoztam angol és magyar nyelven.
  • Szálláshelykoordináció: 2-3000 vendégéjszakát kezeltem az árajánlatkéréstől a vendégek, szervezők és fellépők elhelyezésén keresztül egészen a pénzügyi elszámolásig a fesztivál programjának, helyszíneinek megfelelően a fesztivál egy hetes időtartamára
  • Asszisztensként adminisztratív feladatokat is elláttam, racionalizálva a dokumentumkezelést a vállalaton belül

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése